Kızlar ben birinci doğumumda kızıma resmen kanlı süt içirdim öyle ki meme ucum kalktı yerinden sadece hatırladığım mor renkli L ile başlayan bi markanın kremini kullandım ama çok fayda etmedi başka iyi krem olarak onarıcı yara iyileştirici olarak bildiğiniz almak İçin soruyorum varsa fikrinizi bana yazar mısınız