Kahvaltı hazırlayana kadar bir meyve yiyin en azından ben öyle yapıyorum
Eşim işten gelecek oluyor ya da uyuyorsa önce bir armut elma ya da muz yiyorum bi bardak su içiyorum sonra kahvaltı yapıyorum
Yeme akışkanlığında bebek de siz nasılsanız öyle alışıyor bunınla ilgili çok araştırma yapılmış internetten bakabilirsiniz Yani çok aç kalmayın