Kızlar şifa hastanesinde ve ya gisbir hastanesinde doğum yapan var mı ? Biz iki hastaneyi düşünüyoruz doktorumuz iki hastane ile anlaşmalı benim gönlümden geçen gisbir hastanesi çünkü gisbir de bebek yoğun bakım varmış şifa da yokmuş bu da aradaki fiyatı baya etkiliyor maalesef ama yine de yoğun bakım olsun diye düşündüm sizin görüşleriniz ne bu konuda siz yoğun bakım olanı mı seçerdiniz yoksa yoğun bakım olmayan mı ? Bir de asıl sorum şu olacak bu iki hastanede puset zorunluluğu var mı ben doktoruma sordum da daha randevum gelmediği için yanıt alamadım bu günlerde de indirim olduğu için eğer hastaneden çıkarken şart ise puset alayım diyorum bilginiz var mı bu konu hakkında