Merhaba kızlar 33+1 den sesleniyorum size rabbim nasip ederse herşey yolunda giderse normal doğum yapmak istiyorum bazende gözüm korkup aklım sezeryana gitmiyor değil ki canım tatlıda değildir ona rağmen düşünüyorum , bazıları epidural normal doğumdan bahşediyor bilginiz var mı veya bu şekilde doğuran arkadaşlar bilgi verebilir mi ? Yada normal veya sezeryan doğum yapan arkadaşlardan artı eksi yanları bekliyorum 🤍 teşekkürler şimdiden 😊