Hamilelikte inanılmaz mantar arttı bende böyle kahverengi benekli yapıda… özellikle göğüs kafesimde arttı cok kötü bi görüntü ya kızlar eskiden de vardı bende kendiliğinden gitmişti ama şimdi gitmşyır sizde de cıkan varmı? Ya da dogal bildiğiniz bi yol varmı bu kahverengi lekeler için.. cünkü doktor önemli diğil diyip duruyor ama ben cok rahaesız oluyorum