Umut60 selaam, 34 te yasadım nilanım geldi, hissetmiyordum ama dogum sancılarımda başladı , bir gün hastanede yattım, serumlar ilaçlar vs durdurdular, acılmamda 1-2 cm arasıydı. Suan sadece sancı önleyici ilaç kullanıyorum, 36+4 oldum. 4-5 güne ilacı bırakacağım. Zamanında müdahale edilirse ( açılma ilerlemeden) durduruyorlar merak etmeyin.