motherofcats 33+0 ım 3 gündür bebeğin hareketlerini çok az ve cılız hissediyorum. 22sinde kontrole gitmiştim bir sıkıntı yoktu. Başına gelen var mı neden olabilir ?
Aselmeva_ Buzde 33 haftaligiz 2 gün önce az hissettim bende ama bugün baya hareketli arada oluyor büyüdüğü için daralıyor yeri birde gün içinde anne hareketli olup yorulursa oda az hareket ediyor
motherofcats Acile gittim baktılar NST bağladılar normal , ultrasonda her şey normal. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Demek ki canı istemiyor fazla hareket. 🙄