Merhabalar güzel anneler , 18 haftalık hamileyim Akdeniz üniversitesi tıp fakültesinde doç.
Dr Cem bey ve doç. Dr İlkin beye muayeneye gidiyorum memnunum fakat doğum konusunda normal olursa o gün acilde olan nöbetçi doktorun doğuma gireceğini sadece sezeryan olursam bunun için planlama yapılıp gün verebileceklerini belirttiler . Düzenli gidip memnun kaldığınız bir doktorunuz var mı