Ysmndnz nur068 yüksek ihtimalle gebelik kolestazi ilaç tedavisi başlarlar. Bende 2 aydır hap kullanıyorum düzenli olarak tansiyonumu kontrol ediyorum
ErdoganGamze nur068 Sanırım preeklamsi (gebelik zehirlenmesi) işareti. Benim ellerim ayaklarım şişince şüphelendiler hemen idrarda proteine bakmamız lazım dediler. Çok şükür temiz çıktı
nur068 Ysmndnz benim idrar da protein pozitif çıktı sizinki farklı galiba bana öyle demedi ya doktorum
nur068 Dark sonuçları gösterdim ama tam bi açıklama yapmadı doktorum benim de kafam karıştı internette protein kaçağı olarak çıkıyor baktığımda. Enfeksiyon ve mantar için ilaç verdi
nur068 ErdoganGamze ya benim ellerimde ayaklarımda öyle bir belirgin şişme yok yani ama yine de doktorum tam bi açıklama yapmadığı için kafam karıştı