Tatilden döndüğümden beri iki gündür idrar yaparken ağrım vardı bazen normalde de ağrıyordu bugün Dr. Bir parça sarı akıntı gördüm çok korktum boş su içiyorum doktor iki hafta önce piyeloseptyl vermişti bitirmemiştim ondan içmeye başladım doktorum şehir dışında geçer mi bu bebeğe bir şey olur mu ne yapacağımı şaşırdım acile gitsem mi