minigiminannesi03 duriskonunannesi bence hamilesin ama umut vermek istemem en güzeli kan testi güzelim
duriskonunannesi minigiminannesi03 p.tesiye kadar bekleyecem bakalım kimyasal değilse öyle hissediyorum 😬
duriskonunannesi minnakannesi08 minigiminannesi03 fat1ma_ Canor Seyma0323 Kırmızılar bu sabah geldi varsa da kimyasal filandi herhalde kan testi vermedim o yüzden
minnakannesi08 duriskonunannesi var canım ilk gebeliğimi bu şekilde öğrendim daha çok küçük haftası büyük ihtimal kan verip kesin sonucu alırsın hakkında hayırlısı olsun inşallah
duriskonunannesi minnakannesi08 kaset test yaptım negatif onda erken gebelikte böyle herhalde varsa da ya çok erken ya da kimyasal
Krdlnyldrm Merhaba adetim 4 gün gecikti arada kaşığıma ağrı giriyor ama geçiyor sonra 1 hafta öncesinde de dayanılmayacak kaşık ağrım vardı 2-3 saate geçti ama sizce hamilelik var mıdır ?
Guldenylmz Benim de aynı şekil olmuştu iki gün sonra betahcg verdim ve 31,71 ile öğrendim beş gün sonra ise 287 olmuştu kan tahlili ver istersen canım şuanda da 6+6 yız hayırlısı bakalım sana da nasip olurinşallah