Aysegulccc 34+6 yız. Kilosu düşük 1673 çıktı. Neden bu kadar acaba ya. Moralim bozuldu çok.. ne yapmam lazım… öyle çok bi kilo da alamaz gibi geliyor zaten son aylardayız. 😏 yaşayanlar var mı bu durumu ne yapmak lazım ☹️
yigitinannesiiiii Aysegulccc üzülme kuzum son ayda zaten en az 1 kilo alıyor bebişler önemli olan kilosu değil sağlıklı olması sağlığında sıkıntı yoksa varsın 2 buçuk kilo doğsun 😉
Ahsenmom Aysegulccc ne saçma doktorun iyice bilgilendirmesı lazımdi. Genetik de bu konuda çok önemli. Anne baba kaç kilo doğmuş mesela. Üzüldüm, biraz az gibi kilosu. Beslenmeniz mi kötü acaba. Son zamanlarda çok kilo alıyor zaten
Aysegulccc yigitinannesiiiii ya tabi orası öyle de ister istemez üzüldüm. Kötü bi şey olsa zaten bilgilendirir doktor diye düşünüyorum. Bilemedim hayırlısı olsun inşallah 😢
Bortubocek Benim bebegimde kilosu azdı..doktorum her gun sirayla et tavuk balik tuket dedi..bide ben kati meyve sikacagindan havuc elma ispanak ne varsa sikip sikip ictim..2 haftada 1kg aldi bebek
Aysegulccc Bortubocek sizin doktorunuz demiş işte benim doktor böyle bilgilendirme yapmıyor şaka gibi ya