Susam_Annesi Kizlar selam, 12 haftalik hamileyim ama tum pijamalarimin beli cok sikiyor gecelikte giyemiyorum hamile Pijamasida yok sanirim yada varsa ben bulamadim bana marka onerebilir misiniz?
rileyss Susam_Annesi lcw'de hamile pijaması var, ileriye dönük lohusalıkta kullanmak icin gömlek pijamalardan da alabilirsiniz bir iki beden büyük
Ozlemyilmaz Daha erken haftalardasın büyük beden alıp rshatlıkla giyebilirsin. Göbeğinin altına iner son haftalarda ölede rahat kullanabilirsin. Aslında hamile taytları çok rahat kullanılıyor pijamadan ziyade hem ucuz hem rahat. Lcw de defaktoda hm de taytlar var
Agg0207 Ben senin haftalarindarindayken L-xl beden pijamalar almistim 7. Ayimdayim kac aydir hep giyiyorum aldigim kiyafetleri hep bir iki beden bol aliyorum kilo aldikca rahat rahat oluyor