İnsallah bizde o günleri görürüz 🙏
Şu an 24+4 hazırlıklara full devam, bir çok şey hazır ufak tefek şeyler kaldı. Bebek arabası vs vs hazır.
Haftaya insallah anne yani beşiği alıcam.
Size bişey sormak istiyorum canim, bebek oda için para ayırdım daha erken diye almak istemiyorum yoksa vakti geldimi sizce? 🙈 ve nezaman yıkama üteleme yerleşme işleri öneriyorsunuz