Trabzonliveasabi Merhaba hanımlar , adetim 4 gün geçti sonra 2 gün kahverengi lekelenmeler yaşadım. Tık diye kesildi. O arada test yaptım negatif. Ben yerleşme sanmıştım oysaki..
gurbetcianne97 Trabzonliveasabi gecikme veya düzensizlik yaşıyor olabilirsiniz bunun cevabını size sadece kan testi verebilir. Kan vermenizi öneririm☺️
yaasemin Trabzonliveasabi daha 4 gün gecikmiş acele etmeyin benim lekeleme oldu 10 gün geçti öyle yaptım test stres yapmayın sakince bekleyin bi kaç gün tekrar test yapın sabah erkenden ilk çişinizle
Trabzonliveasabi gurbetcianne97 bu yaşıma kadar hiç yaşamadığım için şaşırdım. Randevu bulamıyorum 🙄 umarım bulabilirim
belmayamac Trabzonliveasabi Hastanelerdeki aile hekimleri daha boş oluyor genelde. İstersen ondan randevu al ya da bulamazsan da sekreterlerinden rica et sadece kan testi yaptırıcam diye
Trabzonliveasabi gurbetcianne97 alıyorda bebek o saatte uyanmıyor ve bırakacağım biri yok inşallah biri iptal eder de bulurum 😅
belmayamac Trabzonliveasabi Hangi bölüme gittiğinin önemi yok zaten herhangi bi doktora gidip beta testi yaptırabilirsin hangisi boşsa ona sıra alırsın. Benim görümcem çok alakasız bi bölüme gidip istetmişti
Trabzonliveasabi Seyma0323 kist patlayınca adet olunmuyo mu sadece böyle leke mi geliyor? Bu ayın adetini olmadım
Seyma0323 Trabzonliveasabi o kadarını bilmiyorum canim🙈 ben çok kist olayi yaşadım ama çok geliyordu.. eğer sizinki çok az lekeleme şeklindeyse yerleşme kanamasıda olabilir