39+4 olduk ama bizim kızın hiç gelesi yok gibi geçen gün nst de ufak ağrılarım cıktı sadece o kadar alttan muayene oldum açılma vs yok dedi bekliyoruz öyle çaresizce ilk gebeligim normal doğum görünüyor bakalım bizim minik ne zaman gelecek sizlerde durum ne kizlaarr 😂😂