Lito Slm kızlar 3 gün oldu doğum yapalı ayaklarım bugün şisme var ama yanma kızarıklık bişi yok nasıl geçer başına gelen varmi
Kleopatra- Lito Ayaklarınızı soğuk suya koyun bekletin faydası oluyor. Zaten bir süre sonra hemen geçiyor öyle kalıcı bir şişlik değil.
Miiiii Lito bendede oldu hemde dsvul gibiydi ilk gebelikte dogmdan sonra hemen inmişti ikincide dahada artti hareket etnek iyi geliyodu bide bol su fazla oturunca şişlik artiyodu hareket edinve iniyodu benimki sende bi dene gozlemle
Lito Miiiii cnm bebeği oturup emziriyorum 10 dk tuturmaya çalış emzirme uzun sürüyor ayagim şarkıyı ondan ola bilirmi tekli koltuğa geçip emziriyorum göğüs ucum yok ☹️
Miiiii Lito olabilir canim benim hastanede artmıştı yatak yuksek ayaklarim sarkiyodu agrimda çok vardi bi ara uzandkm uyumusum hafif inmişti dikislerden yatamiyidum aykakrim heo sarkikti sjmdk dusununce