Tugbaaa34 7+2 de tam muayne esnasinda kanamam oldu ama kalp atışı falan duyuldu sonrasinda kanamam olmadı ama korkuyorum düşük tehliken var dinlen dedi tekrar olur mu aynı durumu yaşayan var mı