Konya’dayim özel hastenede doğum yapmak istiyorum.büyükşehir Hastanesi’ne gidiyordum doğum ücreti en son beş bindi şimdi muane bile yükseldi diyorlar ona da zam gelmiştir. Siz hangi hastanede ve doktorda doğum yapmayı düşünüyorsunuz? Beğendiğiniz veya beğenmediğiniz bütün doktorları söyleyin lütfen. beğendiğiniz devlet hastanesi de olabilir. Yorumlarınızı bekliyorum. daha doğumuma 3 4 ay var ama iyce araştırmak istiyorum…