Evina Testim pozitif çıktı , ilk çocuğum bilgim yok tecrübesi olanlar , özellikle ilk yapılacaklar neler
NurNaz Evina sağlık ocağına gidip kan ver cnm bir kaç hafta sonra hastaneye gitmeni tavsiye ederim hem keseyi bebeği ve kalp atışını duyman için hayırlı olsun bu arada
kuzucumoglum Evina canım önce biraz bekle adetinden kaç gün geçti o önemli 6 haftalık falan kese görünür ben öyle gtmistim
Rapunzelinanasi Evina hastaneye gidip kan verin. Doktora gitmeniz için erken olabilir ama gitmeyecekseniz bile folik asit alın ve kullanmaya başlayın. Bitki çayı tüketmeyin, maydanoz da aynı şekilde çok fazla tüketmeyin. Ağır kaldırmayın.
segah06 Evina çoook mutlu oldum canım. Tebrik ediyorum. İlk işin ya acilde ya da sağlık ocağında kan tahlili vermek olsun. 10 gün sonra falan da kadın doğuma randevu alıp bir ultrason muayenesi olman gerekiyor. Benim doktorum bunları yaptırmıstı tek tek. 12.haftanda ise tarama testleri vermen gerekir. Ultrasona gitme sebebin de keseyi ve bebegi gormek icin bos mu degil mi diye gebelik. Allah tamamına erdirsin ❤️
Evina Rapunzelinanasi madem suyu kullanımında bi sakınca var mı acaba , çok sağolun bu arada yazdıklarınız İçin teşekkür ederim 🙏🏻
Evina segah06 çok teşekkür eder cnm samimi yazınla , Kocaeli de Başiskele yada İzmit’te iyi bi doktor arıyırum . Şuan yakında bulamadım ondan dolayı bi telaş yaptım ama çok sağolasın güzel dileklerin için 🙏🏻
Rapunzelinanasi Evina gölcük medar’da Ahmet Coşkan iyi bir doktor ama ters mi düşer sana bilemedim. Madem suyunun da zararı yok aksine hamileliğin ilerledikçe çok iyi bir magnezyum kaynağı olduğu için faydası var 🌸
Rapunzelinanasi Evina Gerçi aktif Kocaeli hastanesinde de Eray Çalışkan var. Prof. Dr. O da çok başarılı bir doktor. Detaylı ulatrasonumu onda yapmıştım ben.
Rapunzelinanasi Evina evet ben 7. Haftadan beri doktorumun tavsiyesi ile innate pronatal balık yağı kullanıyorum 33. Haftadayım, sonuna kadar da kullanmaya devam edicem