Ben de 1 yıl 2 aydır evliyim malesef bı kimyasal oldu. Pcosum 1 kez klomen kullandım kist yaptı sonra 3 kez femara kullandım 3.de kimyasal gebelik yaşadım iki ay ara verdim bu ay gene femara kullandım iğneden 14 geçti ama negatif idrar testim adet olmayi bekliyorum. Psikolojik olarakta çöktüm siz de öyle misiniz?