Kızlar merhaba, son adete göre 7+6 hatfalık hamileyim. Ultrasona göre 6+2. Dün kalp atışı olduğunu söylediler ama dinleyemedik. Ve benim 1 haftadır çok yoğun belirtilerim vardı. Mide bulantısı, yemeklerden tiksinme, göğüslerde ağrı. Dün olan her şey bugün bir anda kesildi. Midem hiç bulanmıyor, göğüslerdeki ağrı gitti. Kızlar korkmalı mıyım?😔