Ysmndnz yaaa Rabbim hayırlı zamanda kucağıniza almayı nasip etsin bizde 37 +3bebis toplanıp sertleşip duruyor hafif kasık ağrısı bel ağrısı vs derken geçiyor sanki her an doğum yapacakmış gibi hissediyorum benim bebisiminde boyu kısa 1 hafta geriden geliyor bacak boyu