Nilssu ya ben bir beşik bir de Montessori genç karyolası aldım ilerde bir daha uğraşmayalım diye. Beşiğe tam takım nevresim takımı almayı düşünmüyorum zaten sürekli bebek yatacağı için sürekli pislenip değişecek. Montessori karyolasına almayı düşünüyorum yatak ölçüsü 90×190 instagramda bir kaç sayfaya mesaj attım inanılmaz yüksek fiyat veriyorlar