Merhaba 14 haftalık iken atılmıştı dün yani 37+4 haftalıkken alındı anestezi verilmeden ayık halde ama doğum yapsam bu kadar acımazdı iki saat uğraştılar ağlatarak bağırtarak dikiş ipini bulamadılar o kadar kötü olduki ilk defa böyle oluyor dediler oda bana denk geldi kanaması ayrı dert şuan bile kendim hareket edemiyorum ayaklarımı eşim sayesinde kıpırdatabiliyorum yaşadıklarımı yazdım. Tabi herkesin aynı olmaz