Serifeomer ben 39+4 de doğum yaptım, suni sancıyla.. benim açılmam hızlı ilerledi.. kendi sancınla Doğuma göre biraz daha zor ama dayanılmayacak Kadar değil.. Doğum olunca hiçbir acı kalmıyor zaten.. acı eşiğinize ve açılma hızınıza bağlı..sezaryeni hiç bilmiyorum, istemedim ve de iyi ki normal yapmışım diyorum.. tabi en önemlisi sizin ve bebeğinizin sağlığı