Mucizem_00 Gün içinde evin içinde cok aktifim iş güc vs yani gebeyim evdeyim yatıyorum olmadı hiç, öyle Bi kanama vs de olmadı bu zamana kdr 6.ayımdym, dısarı cktgmz da da yürüyorum, acaba evde hep böyle aktif olup normal dogum yapan varmı
durumom2022 Mucizem_00 ben hem çalışıyorum hem evde aktifim iki dk oturmuyorum 😂inşallah faydası olurda tek solukta doğururuz
DayFg Mucizem_00 sürekli hareket halindeyim günde 10-12 bin adım atıyorum doktorum normal doğum taraftarı bebeğin başında dönmeye baslamis bakalım ☺️
Mucizem_00 durumom2022 ablam o sekilde dogurdu calısıp evde de altifti normal oldu hareket etkiliyor diyolar eger çatı darlıgı falan yoksa
Mer93 Malesef alakası olmuyor hem iş hem ev eski hayatıma devam ettim 41-1 de zorla doğdu o da sezeryana döndü 😄
tuba-berfin Kuzenim beden eğitimi öğretmeniydi sporlar vs derken sezaryene gitti ama bağlantı var mı bilmiyorumn