Merhaba kafamı karıştıran birşeyler oluyor doğumla ilgili çoğu kişi normal doğumun daha iyi ve güzel hemen toparlanabilip geçtiğini söylüyor çoğu kişi de sezaryana bazen çok kötü diyip bazen de normalden daha iyi diyor sizce hangisi bende normal doğuma daha iyi bakıyorum sancı sadece zorluyormuş galiba bide kat kat kesime bakıyorum oda bilmiyorum korkunç geliyor