ayglll06 Herkese merhaba arkadaşlar size ufak bir sorum olucak eşimin 1 Eylül’de doğumgünü sizce nasıl pasta yaptırmalıyım
Whitewomen ayglll06 Merhaba kendiniz yapabilirsiniz bence kızımın 1 bucuk ay önce doğum günüydü teyzesi yaptı hem çok basit hem çok guzel ve sade oldu fiyat olarak da çok uygun geldi diyebilirim
berceste5155 ayglll06 ben kendim yapmıştım emeğim olsun istedim ve eşim hayatım sen bu kadar güzel pasta yapabiliyorsan biz niye bu zamana kadar pastaya o kadar para verdik demişti 😂😂😂
Kleopatra- ayglll06 Bence pasta yaptırmak değil de, elinizde olan birşeyse siz güzel bir pasta yapıp mutlu edebilirsiniz eşinizi. Ama yok alacam yapamam diyorsanız da, ikinizin güzel bir resmi olduğu pasta yaptırabilirsiniz.
durumom2022 ayglll06 ben şu bu sene moda olan üzerinde yazı yazan pastaları çok beğeniyorum hemde yapmak isterseniz yapması da kolay olur dümdüz beyaz kremayı sürüp çikolata ya da çilek sosla vs size özel birşeyşer yazabilirsiniz