Aylinnn_ Beta 8.97 regl geldi bu durumu yaşayanlar var mı? Regl gelmesine rağmen gebelik başlamış olabilir mi ilk gebeliğim yok diye çok üzülüyorum.
Lavinyaa8 Aylinnn_ kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsiniz. Kanama az ise yerlesme kanaması da olabilir 2 gün sonra tekrar kan verin yükseliyor mu bakın. İnşallah hamilesinizdir
poyrazvearya Aylinnn_ kimyasal gebelik geçirmişsin benim de başıma gelmişti 5 çıkmıştı ama malesef gebelik yoktu
Aylinnn_ Lavinyaa8 Lavinyaa8 kanama az değil kimyasal gebelik ilerde gebe kalmama yine engel olur mu acaba
Hatiyce Sağlıklı ve hamile kalmayı kolaylaştırıyor kimyasal gebelik Bende gecirdm 2 ay sonra hamile kaldım 12 haftalık olduk ❤️ Sağlıkla en kısa zamanda nasip olur inşallah
Aylinnn_ poyrazvearya hayırlı olsun ❤️ inşallah bende de hamilelik olur kan vercem yine pazartesi belki güzel haberler alırım çünkü hamile olup adet görenlerde olabiliyormuş
MihrimahVeAnnesiii Aylinnn_ kimyasal gebelik olabilir tekrar bir kan verin değer düştüyse kimyasal gebelik. Ama üzülmeyin kimyasal gebelik sağlıklı hamile kalmayı kolaylaştırıyor ben geçirdikten sonra 1 adet oldum ve peşine hamile kaldım Allah gönlünüze göre versin