Sedaduru Mlstpcuoglu yok yok kuzum korkudan asla aksatmıyorum.Amin amin 🙏🏻 şeninde mi kanaman olmuştu
Mlstpcuoglu Sedaduru benim daha önce 20 haftalık kaybım oldu canım, şu an 19 haftalığım ilk günden beri kullanıyorum progestanı ve iğneyi doktorda 3 lt az su içme dedi oda çok önemli dedi🙏
Sedaduru Mlstpcuoglu ah kuzum başın sağ olsun çok üzüldüm 😣evet çok önemliymiş ama mide bulantısından çok içilmiyor ki
Mlstpcuoglu Sedaduru Allah razı olsun canım, 🙏fitil olarak kullan o yan etki yapmıyomuş bi doktorun ile görüş
Sedaduru Mlstpcuoglu maalesef kuzum kanamanın olduğu gün bile kullanamadım benim anksiyetem var birde vajinismustum o yüzden yapamam 3 hafta olacak kullanalı geçti yan etkisi normalde uyku baş dönmesi yapıyordu ama yok artık