Kızlar bugun 5 haftalık olduğumu öğrendim keseyi gördük ama kese altında kanamam var. Doktor iğne verdi o an vuruldum. Cumartesi tekrar çağırdı duruma göre 2. Yi vurulacağım. Bide fitil verdi sabah akşam olmak üzere kullanacağım. Bu durumu yaşayan var mı geçer mi 🥹