Aleynaerayy22 Canım benim ilk gebeliğimdi ben de çok normal istiyordum ama bebeğim ters olunca mecbur sezaryene alındım Yani açıkca diyeyim iğnesi falan sıkıntı olmadı öyle acıtan bir şey değil en azından benim canım acımadı sonda da hissetmedim takılırken bana bir tek uyuşma hissi garip geldi bacaklarımı kaldırmak istiyorum hissetmiyorum falan ben orada kötü oldum garipti Yani sonrasın da tabiki de ağrıların oluyor ameliyat sonuçta ama ilk geceden kendimi zorladım yürümeye başladım eğer ki sezaryen olursan bol bol su içmeyi ve gerçekten bolca yürümeyi dene ama dinlenmeyi kesinlikle unutma bir kaç güne toparlıyorsun 22 günlüğüz bugün hala karnımda uyuşukluk hissi var ve ara ara ağrım oluyor ama kolay değil ameliyat geçiriyorsun ☺️