Dilarakr malefiz çok kişi gümüş kapagı öneriyor lansinoh kremi aldım kapakları bende alacagım inşallah işe yarar
annenur malefiz ben almadım krem almıştım onları bile kullanmıyorum. emzirme danışmanı ile ilerledim bu süreçte doğru tutturmak çok önemliymiş zaten yara yapan da bebeği yanlış tutmasiymis hiç yaram olmadı hafif bir hassasiyet var ilk tuttuğunda bı sızlıyor geçiyor okadar o da çok normal dedi zmaanla bu da gececek dedi bence destek alın
Gny18 malefiz e bebekten aldım ben gümüş kapak alacaksanız ekstra kreme gerek yok zaten canım. Doğuma 2 hafta kala kullanmaya başla kapakları bebeğin doğduktan sonra da emzirme ve duş haricinde çıkarma.
Gny18 Dilarakr gümüş kapak alacaksan kreme gerek yok canım sadece kapakları kullanman yeterli oluyor.
ilknurrruzn Peki bu kremi ya da gümüş kapağı ne zaman kullanmaya başlamak gerek ? Bazıları doğumdan önce kullanın falan diyor, kullanan ve herhangi birinden memnun kalan var mı ?
Gny18 annenur adınıza sevindim rahatlıkla bebeğinizi emziriyorsunuz maşallah. Ama her kes sizin gibi emzirme danışmanına gidemiyor maalesef.
eylulicten Ben hem krem hem gumus kapak aldim cunku yorumlarda kremden de memnun olmayan var gumus kapaktan da riske atmayayim dedim
Gny18 annenur her devlet hastanesinde olmuyor ki canım ikinci gebeliğim şuan, emzirme danışmanı falan görmedim eğitim araştırma hastanesi olduğu halde 2 hastaneye de sordum yok dediler. 🤷🏻♀️
Gny18 Dilarakr inşallah gümüş kapağa gerek kalmaz. Ben çok çektim krem falan işe yaramadı. Birde yenidoğan bebek sürekli emzirildiği için kremi her defasında sür tekrar yıka emzir tekrar sür bu döngü bile beni yormuştu. Zaten canım acıyordu su değince daha çok yanıyordu yaram ☹️ Allah düşmanıma vermesin meme ucu yarası.
prematureannesi_ Gny18 ebeler yardımcı oluyor canım ilk bebek kontrolünde sağlık ocağına gidersen eğer onlara danış geçenlerde burada hamileler için 1 gün yaptılar emzirme bilgisi nasıl emzirilie edilir diye ben gitmedim ama gidenler olmuş.
Dilarakr Gny18 doğru söylüyorsun beni de yorar sürekli sil sür falan gümüş kapak daha kolay olur kreme de gerek kalmaz insallah dogum sonrası tek korkum olabilir o acıyı cekmek bebegimi acıyla emzirmek istemem
annenur Kitapkolik canim önce çeneye dayayıp sonra damağa veruceksin memeyi ne bebeği memeye çekeceksin bebeği tutusta kontrol sende olacak onun broşürü var atıyım sana