Arkadaşlar hamile değilim lohusalığım yeni bitti mantar oldum doktora gittim alttan muayne etti bi aletle açtı 2 gün oldu ara ara kan parçalı akıntı geliyor peçeteye silince kan görüyorum normal mi yoksa lohusalık bitince adet kanaması mı bu bilemedim ama yoğun değil doktor şuan yumurtlama var demişti yumurtlama adetten sonra olmuyor muydu beni bi aydınlatın lütfen:(