minikmelek1311 Kızlar 26+5 haftalığım. Bugün sabahtan beri kasıkta bıçak saplanır gibi ağrı ve karın sertleşmesi oluyor. Ayakta durunca ve oturunca oluyor. Wc ye gidiyorum idrar yaparken ağrı giriyor. Neden olabilir ?
Dilarakr minikmelek1311 idrar yolu enfeksiyonu olabilirsin benimde öyle cünkü agrı oluyor kasıgım da batma oluyor idrar yolu enfeksiyonum var suan istersen idrar tahlili yaptır doktor ilac verir yoksa gercekten cok agrılı Bi sürec
minikmelek1311 Dilarakr yanma felan yok ama hamilelikte farklimi oluyor enfeksiyon. Birde geçen hafta yaptırdım birşey yoktu temizdi.
Dilarakr minikmelek1311 benimde idrarımda yanma yok hatta hamilelik öncesi idrar rengi sarı oluyordu ilk idrar testi verdiğim süre içinde o sarılık ta yoktu şaşırdım enfeksiyon cıkmasına Hatta. Bilemiyorum inşallah yoktur sizin belkide ufak ufak kramplar giriyordur