Merhabalr, benim doğumum sezaryen olsa da plansızdı hatırlarsanız :) O nedenle ben ağda vaktime yakın sezaryene alındığımdan şimdi artık ağda vaktim tam anlamıyla geldi 😬 Ne zaman ağdaya gidebilirim? Canım acır mı ameliyat böylesine ağda gelse? Bir hasar oluşur mu? 😳