Yasminaydemir Baş ağrım var çok değil bide boğazım ağrıyor açıyordu biraz iyi ama var hayla nasıl tam geçer acaba
Htcccliozden Başağrısı gerçekten çok berbat bişey.15. hafta olduğu için ya parol ya aspirin alıyorum banamısın demiyor..
Nurr_22_22 Htcccliozden ağrın geçmediği zaman esarpla başını sıktır biraz yoksa ilaç tek başına etki etmiyor çok