Rabianurbudak ilk hamileliğimin başından sonuna kadar her gün mide bulantısı,kusma yaşadım ve hergün hastahanede serum taktırdık bebek kilo alsın vitamin alsın diye.sizin yaşadıklarınızın bin katınıda yaşadım.doğumumda çok zordu ve neredeyse bebeğimi kaybedicektim.Ama oğlum doğduktan sonra hiçbiri aklıma bile gelmedi.benim o halimi gören eşim senelerce çocuk istemedi bende öyle.geçen yıl oğlum bir kardeş istedi ve ben şuan ikinciye 27 haftalık hamileyim.Maşallah ilk hamileliğimin tam tersi bir hamilelik yaşıyorum.Yaşadığım tek sıkıntı halsizlik ve ara ara ağrılar.Umarım böylede bitiririm hamileliğimi.Sabret canım benim bişiy kalmamış.Bebeğini kucağına alınca herşeyi unutucaksın hatta belkide en kısa zamanda ikinciyi yapıcaksın