dilannulucayy bende oyleydim bulantı için denemediğim ilaç kalmadı en son bıraktım herseyi 13 de doktorum.decavit başladı keşke önce baslasaydi o kadar rahatladim ki anlatamam yemek yiyemiyorum diye saatlerce ağladığımı biliyorum sudan tiksinmistim içince kusuyordum o ilaçla beraber yemek yemeye başladım bulantim az var ama aşırı değil önceki kadar önce WC ye girince sabah a kadar 5 dakikaya bi kusuyordum simdi günde 3 4 defa oluyor doktorunla bi görüş ilaç için istersen