Merhabalar, çevremde çok duyuyorum emzirme döneminde sigara içenleri. Şimdi süreç epey uzun tabii ki ama ben sigara içildiyse öncesi ve sonrası 95 dk bebeği emzirmemek gerektiğini okumuştum nikotin seviyesinin etkisinin azalmasını beklemek gerekiyormuş.
Ben hamile olduğumu 3. Haftada öğrendim ve direkt olarak sigarayı bıraktım. Tabii ki insan özlüyor ama bebeğimden önemli değil. Bu kişiden kişiye değişir kimsenin haddine de değil yargılamak ama merak ettim var mı aramızda emzirme dönemi sigara kullanan? Ya da doktorlar ne diyor bu duruma?