Buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür çok pozitif bı doğum olmadı ama şükür binada herşey normal gozukurken39+3oldugumiz gece nişanim bozuldu ama böyle hep sümüksü falan deniliyordu öyle değil su gibi pembe sonra evde gece 3 e kadar bekledim sancı falan gelmedi hastaneye geldik doğum başlamış 3 cm acilmam olmuş yatış yapıldı neyse saat 7 oldu bebeğim kalp rizmi hep zayıftı suyumu patlattilar hemen doğum olsun diye 8 e kadar gene bekledik ama düzelmedi iyice zayıfladı hemen acil sezeryana döndük ne olduğunu anlayamadım bile korktum bebeğime bişey olacak diye ama öyle bı doğum anı ok beni alıp attılar o sedyeden o sedyeye neyse ameliyathaneye aldılar belden anestezi hemen başladılar kesmeye herşeyi hissediyorum acı yok ama his var 10dk abartmıyorum 10dk da bebemi çıkardılar çok şükür odamıza geldik aç kuzum elini emiyordu hemen emzirdim uyuyor 🥰🥰ama benim dikiş yerim şuan yanıyor ayaklarım hala uyuşuk ins geçince agrisi çok kötü olmam ilk doğumum normaldi çok rahattım sezeryan bakalım bana nasıl gelecek darısı başınıza ins beleyen anneler🤲🙏🥰💕