haklisinesracim uzun surelı bı bel agrısı yaşadım arada kasıklarımı da yokluyordu bebek zaten doğum kanalındaydı o zorladıkça ben zorlandım parol ıctım duş aldım fayda yok doktoruma haber verdım herseyı ayrıntısıyla anlattım ona da acil gel dedı nst cekıldı sancı yok agrı var sadece ıstersen alalım dedı (bırde buarada nişani ben kanlı veya kahverengı beklerken 3 gün önce şeffaf yoğun mıktardakı akıntı sandığındaki nişanmış😬)bebek de zorlanıyordu bende ıkımızın ıcınde en doğru karar olduğunu sımdı anlıyorum ona bakarken…🥹🥹🥹🥰🥰🥰