SemihDamlaDalan Ozlem59 Zararı olsa doktor yaptırın demez ayrıca şekeriniz varsa eğer bunu yaptırmadan öğrenemezsiniz içiniz rahat bir şekilde yaptırın
Bahar11mucize Ozlem59 şeker yüklemnizi yaptırın sonra pişman olmayın bence ben yatırdım elmalı maden suyu gibi bişey içtim ayrıca normal haytta yediğin baklava çikolata tada kola içtiğin sudan daha tatlı emin olabilirsin
Alyamm Ozlem59 cocuğa neden zararı olsun aldığın şeker üç dilim baklavadan aldığın şeker kadar ki bir hamilenin canı istese koca bir tabak baklavayı yer bence yaprırın .
Ozlem59 Şöyle bisey var dışardan o kadar etken geliyo ki ben yaptirmadim zararli diyorlar küçücük cocuga o kadar glikozu veriyolar insanin ister istemez kafasi karisiyo
Tazeannee Ben yaptırdım canım yaptırmasak da oluyormuş ama doktorum tavsiye etti yaptırmamı zararlı bır şey olmuş olsa emin olun doktorunuz önermez
Haticekubra Yarın bende yaptıracam aile hekimi me sordum yaptır dedi özellikle ailende akrabalarında varsa kesin yaptirmalisin dedi
Edabyksk Geçen hafta yaptırdım ben de şeker yüklemesinin ikinci basamağını. İlk aşamayı sağlık ocağında yaptırmıştım. Eczaneden glikoz alıyorsunuz yükleme yapılması için. Mümkünse sıvı olanı tercih edin, ben ilk aşamada suya karışan bir şey aldım, tadıağır geldi büyün gün bulantı çektim, sonrakinde gazoz gibi birşey aldım ikinci basamak için, limon aromalı gazoz gibiydi hiç bulantı yapmadı aklınızda olsun...
Albatros3501 Ozlem59 canım şeker yüklemesi gebelik şekerinin olup olmadığını görmek için yani. Arkadaş yaptırdı şekeri çıktı insülin kullanıyo ya yaptırmasaydı ? Bebek ölümüne kadar gidebilirdi. Sen hergün zaten vücuduna o kadar şeker alıyosun...
Busrasahin7714 Ahh Karatay ahh. Kadin milletin aklini bulandirdi. Seker testi yaptirmayin dedigi icin meslekten 15 gun men edildigini biliyor musunuz ? Sadece kucuk bir sise gazoz icecekseniz. Icinde bir pasta dilimi kadar seker var.
Hafizeipek 22. Haftadan sonra yapmalarının sebebi zaten bebeğin o haftadan sonra insülin salgılamaya başlaması bir zararı olacağını sanmıyorum. Tam tersi yaptrmadigi için son 2 ayı hastanede geçiren ve bebeğini tehlikeye sokan taniyorum
Deletedmom411 Yaptirmayacagim ilkinde de yaptirmamistim bir sikintim yok sekerle aclik tokluk ve insulin baktiriyorum ilk bebegimde iri dogmadi bu bebegim de iri degil sekerli seylerde tuketmiyorum.. canan karatay hocaya guveniyorum. Arastirmaya gore genc kadinlarda insulin testinin olcumuyle ortaya cikiyormus zaten kendi fikrim bu yonde herkese saygim var.