ben kendim için yüz kremini kullanıyorum ve bayılıyorum çok güzel. bir de doğal olduğu için kendimi kimyasala boğulmuş hissetmiyorum. bebeğiniz için soruyorsunuz herhalde, gözüm kapalı tavsiye edeirm. sakın mustele bubschen gibi reklamı güçlü içi zararlı şeyler kullanmayın.