Babytwo2 Sürekli yatmayı tavsiye etmedi doktorum. Sizin yine erken tanı konulmuş. Yani evin içinde dolaşıyorum öyle. Ama dışarda yürümekte zorlanıyorum haftamdan dolayı sanırım birde dikişlerim yanıyor, acıyor uzun süreli ayakta kaldığım ve bebek baskı yaptığı için sanırım 🥲