Anneler bu benim ikinci gebeliğim ilki epidural olacaktı fakat 4 iğne yapmalarına rağmen ben hiç bi şekilde uğuşmadım en son narkoz verdiler şuan 29 haftalık gebeyim farklı bi doktora gidiyorum tekrar epidural deneriz diyor doktorum ama korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu ilk ameliyatımı yapan doktorum da ilk defa böyle bişeyle karşılaştığını söylemişti