Kızlar duygularla tarif edilemeyen bu mükemmel kervana bende katıldım sonunda 🥰 Perşembe günü post açmıştım nişanım geldi diye gün boyu devam etti kahverengi akıntı olarak akşama pıhtı olarak gelmeye başladı pıhtı olarak gelmeye başlayınca tedirgin olup doktoruma gittim kendisi kontrol ettiğinde 3 cm açıklık olduğunu ve hiç suyumun kalamdığını bunu nasıl farketmediğimi sordu ama inanın sızıntı bile hissetmedim ben 🤪 tabi durum boyle olunca yatışım verildi nstye bağlandım bu sefer bebeğim benimle birlikte stres oldu taşikardiye girdi doktorum bu şekilde beklersek bebeği riske atıcaz bana sorarsan sezeryana alalım ama bekleyelim dersende mesuliyet için kapıt imzalaman gerek dedi o an karar vermek çok zordu ve ben biraz sakinleşip bi 15 dk daha nst görmesini ona göre karar vermeyi istedim ve çok şükürki o nstde kalp atışlarımız hareketlerimiz düzeldi doktorum sancılarımı bekleme kararı aldı ama bu gece doğuramazsın sancıların çok az diyor ve oldukça emin sürekli nstyle takip ediliyorum o arada ve sonra gece 03:30 oldu o saatten sonra hersey benim için bambaşka oldu sancılarım çok arttı ama ilk abartuyorum sandılar çünkü gerçekten hiç beklemiyorlardı saat 5e kadar o sancıları çektim sonra dayanamayacak hale geldim ebemi çağırdım kendisi beni müdahale odasına alıp açıklığıma bir baktı 8 cm olmuş şok oldular tabi hemen doktorumu çağırdılar ben sancıdan duramayacak haldeydim beni doğumhaneye aldılar doktorum geldikten sonrada 4 ıkınmada bitti çok şükürrr sabah 6:11 de minik prensesimizi kucağımıza aldık süreç meşakkatli ve zor ama sonuç gerçekten değiyormuş kızlar uzun uzun anlattım kusuruma bakmayın sorularınız varsa buyrun müsait oldukça memnuniyetle cevaplarım 😍