19092021 39+5 im kızlar geceden beri bel ağrım var dört kere falan da karnıma girdi ağrı doğum sancısı mı acaba belde olur mu sancı
Sarahh 19092021 daha çok bele vuruyor ama karında ağrıyor adet sancısı gibi düşünün adet sancısından 2,3 kat fazla
19092021 Sarahh sabit ve az bi ağrı olduğu için takip edemiyorum aralıklarını sanırım gün içinde ya şiddetlenir ya da durur
Mebrure 19092021 aynı durumu Bende yaşıyorum geceden beri sadece bel ağrım var kasikta çok nadir sıcak tutmaya çalışıyorum battaniye ile falan iyi geldi dedikleri gibi dogum agrisi olsa geçer girer ama geçmiyor bu şaşırdım bende