Senadgo Kızlar 37+1 olduk, görünen şafak 20 ama belki 10 belki 2 ☺️☺️Sizde durumlar nasıl ? Gece kesin doğuruyorum hissi gelip sabah her şey yolunda olanlardan mısınız benim gibi 😇
Pelinakcn Senadgo uygulamaya göre son 28 ama salıdan beri belim ağrıyor, yalancı sancılarım arttı sanki max 15 gün gibi hissediyorum 😊
BirFeyzaBirBebek Senadgo 35 haftalık olduk. Yorulunca belim ağrıyor. Ara ara karnım sertleşiyor. Bazen bebeği çok aşağıda hissediyorum. Ne zaman doğacak diye stres oldum. Erken gelmesin ama 40a da kalmasın istiyorum. O kadar taşıyamam🙂
Sultanzumra Pelinakcn kız ayniyiz ama ben sancı falan bişey anlamiom nasıl bı his ilk gebeligimde bilemiom
Sarahh Senadgo evet ekim sonu tahmini doğum tarihi , hamile kalmadan zaten planlamıştım sıcaklarda doğuramazdım 😁 kızımda mart başı doğmuştu o yüzden serin havalarda bebek bakmak daha kolay olduğunu biliyordum
Senadgo Sarahh hayatta verilecek en doğru karar galiba 🙈 benim kızım da Şubat sonu doğmustu mis gibi bir hamilelik geçirdim, bu sefer o kadar yordu ki sıcaklar
Senadgo BirFeyzaBirBebek o kadar iyi anlıyorum ki 1 gün bile kalsa kardır ama işte insan sıcaklardan bunalıyor, özellikle akşamları ben de aynı şekildeyim
Usnac1995 BirFeyzaBirBebek ay sertleşme yani kasılma bende de oldu dün ve bu sabah çok korktum dün doktor kasılmaların va emutlaka magnezyum al demişti. Aşağı doğru bastırıyo sanki doğacak 😂 38 görsek bana yeter
Fatma4495 Senadgo 37+3 olduk benimde hafif sancılar ve kasılmalar başladı 1 haftadır inşallah kolay olacak hepimiz için 🙏🏻
Mavidunyamm Senadgo 29 günüm kaldı benimde belki 20 belki 10 🤪 ne zaman gelirse artık 🤣 her gece kesin dogurucam diyorum ama gündüz çok iyiyim🤣🤣
Masumanneinci Mavidunyamm son 30 ben de erken doğsun istiyorum 🙄ne gelen var ne giden. Kaynanam ve kayinbabam da gelecek bir kaç güne 😐 erken doğsa da erken bitse bu süreçler. Yoksa uzun süre dip dibe aynı evin içinde ne yapacağız bilmiyorum
Mavidunyamm Senadgo Ya sende öyle misin bilmiyorum ama ben 15 gün sonra doğsun istiyorum artık 29 gün çok ya 🤣🤣🤣